Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

H Lego χρησιμοποιεί την επαυξημένη πραγματικότητα για προώθηση προϊόντων.

Πριν από λίγο καιρό η γνωστή εταιρία παιχνιδιών LEGO έκανε χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας για να προωθήσει τα προϊόντας της στην αγορά. Με μια υψηλής ανάλυσης κάμερα και με μια οθόνη προβάλλει στους πελάτες το τελικό προϊόν σε τρισδιάστατη απεικόνιση απλά τοποθετώντας το κουτί του παιχνιδιού μπροστά στην κάμερα.
Μετά το Avatar και το i-tag μια ακόμα εταιρία παγκόσμιας επιφάνειας κάνει χρήση της πολλά υποσχόμενης αυτής τεχνολογίας για την προώθηση προϊόντων. Αυτή η μοναδική ιδιότητα της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας , να προσθέτει τρισδιάστατα μοντέλα στην πραγματικότητα την κάνει πολύτιμη σε ακόμη ένα τομέα που με πολύ μικρό κόστος μπορεί να υποστηρίξει την προώθηση προϊόντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου